En underbar vinterdag

Här i närheten av huvudstaden har det idag varit ett fantastiskt väder. Solen har gassat som aldrig förr och jag är så glad över att jag vaknade upp ur min dvala så att jag fick möjlighet att njuta av denna vinterns kanske vackraste dag. Fia och jag tog en långprommenad på isen och förundrades över alla söta barn som som tultade runt på skridskor och skidor. En sån liten vill jag också ha och det snart, helst imorgon. Jag kollade in ett skidspår som jag inte kände till innan, fina hårda spår, 3 km i lagom backig terräng. Den rundan ska jag baske mig börja åka varje dag från och med nu till tövädret infinner sig. Det får bli ett försenat nyårslöfte, jag måste ju gå ner i vikt så att brudklänningen jag spontanköpte i höstas (jag vet, chockerande, mycket chockerande) ska sitta snyggare. Bara ett och ett halvt år kvar nu, eller mindre än så, och det känns så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0