supercalifragilisticexpialidocious

Jag har köpt en present till lucy. Jag vet att man inte ska skämma bort sina telefoner i tid och otid eftersom de då kan bli odrägliga och dö telefondöden på pin kiv efter endast ett år i bruk, men jag kunde bara inte låta bli. När ni hör min nyinköpta ringsignal så förstår ni säkert varför. Den är helt enkelt supercalifragilisticexpialidocious! När lucy ringer ids jag knappt svara för jag blir på så bra humör av den, damdamdiderididamdiderej damdamdiderididamdiderej, och så några danssteg på det.

Mitt igår avlagda försenade nyårslöfte om att skida 3 km-rundan sket sig direkt. Till mitt försvar promenerade jag istället 5 km. Snälla säg att det räknas som en förmildrande omständighet? Imorgon ska jag ta med fia och köpa pjäxor och stavar till henne, skidor ska vi nog kunna hitta uppe på vinden. De jag hade i 4:an skulle säkert passa, så är de rosa också, läckert inte sant? Det är mycket roligare att åka om man är två, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Krasse

Det är ju enkel matematik att 5 kilometer är mer än 3!!! Helt OK, alltså!

2010-02-08 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0